مهر آريا مهر آريا .

مهر آريا

زيمنس LOGO

زيمنس LOGO
براي آشنايي بهتر با زيمنس LOGO ابتدا بايد با PLC يك آشنايي نسبي پيدا كنيم تا بتوانيم به ماهيت اصلي لوگو زيمنس دست پيدا كنيم.
در واقع PLC مخفف يك كلمه ي لاتين است و به معني كنترل كننده منطقي برنامه پذير است و بر اساس مدار منطقي يعني همان صفر و يك طراحي و توليد شده است و داراي انواع مختلفي خواهد بود.
درايو G120 زيمنس يكي ديگر از محصولات ما مي باشد.

زيمنس Simatic S7 _1200
زيمنس Simatic S7 _1200، محصولي از شركت زيمنس است كه مناسب براي اجراي خواسته‌هايي ساده و اما خيلي دقيق اتوماسيون مي باشد.
اين مدل از كنترلرها به دو نوع ماژولار و جمع وجور يا اصطلاحا فشرده عرضه ميشوند.

زيمنس Simatic S7-1500
زيمنس Simatic S7-1500 ، محصولي است ساخت  شركت زيمنس كه براي مناسب اجراي خواسته‌هايي ساده و همچنين بسيار دقيق اتوماسيون خواهد بود.
اين نوع از كنترلرها داراي دو نوع ماژولار و جمع وجور يا اصطلاحا فشرده هستند كه در بازار عرضه ميشوند.

زيمنس Simatic S7-300
يكي از محصولات طراحي و توليد شده در زير نظر شركت آلماني زيمنس، زيمنس Simatic S7-300 است كه با توجه به نياز روز مشتريان در بازار ارائه شده است.
اين محصول داراي دو نوع حافظه ميباشد كه يكي از آن ها حافظه موقت است كه با يك باتري پشتيباني ميشود و نوع ديگر اين حافظه، حافظه دائم نيز است.

زيمنس Simatic S7-400
قطعات بسياري وجود دارد كه در اين شركت طراحي و توليد مي شوند كه يكي از اين قطعات را ميتوان Simatic s7-400 دانست.
زيمنس توليد شده در شركتي آلماني است كه تاكنون به دليل كيفيتي كه در تجهيزات تهيه كننده قطعات و همچنين طراحي دارد توانسته است توجه بسياري از مشتريان و خريداران را به سمت خود جلب كرده و حتي ميتوان گفت كه در اين زمينه براي خود رقيب مي طلبد.

سافت استارتر زيمنس
يكي از محصولات طراحي شده توسط شركت زيمنس، سافت استارتر است.
سافت استارتر زيمنس  شركت آلماني با بالاترين توان توان در مدل هاي متنوعي ارائه شده است و يكي از پرفروش ترين ها در سافت استارتر ها يا راه انداز هاي نرم در بازار مي باشد. سافت استارتر زيمنس بهترين محصول براي زماني خواهد بود كه روش راه اندازي مستقيم براي موتور هاي سه فاز مناسب نباشد، به دليل اين كه ضربه هاي مكانيكي در دستگاه يا افت ولتاژ در سيستم منبع تغذيه اغلب اوقات مي تواند مشكلاتي پي در پي را ايجاد كند.

شاسي زيمنس
شاسي زيمنس محصولي است از يك شركت آلماني كه قطعات توليد شده در اين برند از مواد و تجهيزات ويژه اي ساخته شده اند. اكنون ميتوانيد با مهر آريا همراه شويد تا شما را با اصطلاح شاسي زيمنس بيشتر آشنا كنيم.

كارت شبكه زيمنس
كارت شبكه به اختصار CPU ناميده ميشود كه مخفف لغتي بخصوص است. كارت شبكه يا كارت ارتباطي به جهت اتصال PLC به شبكه هاي مختلف فراهم شده است.
اكنون زمان آن فرا رسيده است تا با فروشگاه مهر آريا يكي از نمايندگي هاي برد زيمنس همراه باشيد تا با اين مقاله شما را با كارت شبكه زيمنس آشنا كند.

كليد اتوماتيك زيمنس
زيمنس شركت و برندي آلماني كه با خلاقيت فراوان و منحصر به فردش توانسه توجه مشتريان زيادي را به خود جلب كند.
يكي از تجهيزاتي كه در شركت زيمنس طراحي و توليد ميشود و در بازار امروز عرضه ميشود، كليد اتوماتيك زيمنس است كه استفاده از اين كليد مي توانيم ايمني بيشتر و قابل توجهي را براي سيستم فراهم كنيم.

كليد حرارتي زيمنس
امروزه با پيشرفتي كه در راستاي علم و دانش مشاهده ميكنيم شاهد آن هستيم كه تجهيزات اتوماسيون صنعتي نيز از اين پيشرفت بي نصيب نبوده و روز به روز دستخوش تغيراتي بهتر و منحصر به فرد تر خواهند شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۲۹ توسط:طراح نت موضوع: نظرات (0)

زيمنس cpu

زيمنس cpu
اين محصول همان واحد مركزي پردازش مركزي هر كامپيوتر است كه تمامي دستور العمل هاي سيستم و اجراي آن ها را مديريت خواهد كرد. اين مديريت به اين گونه است كه تمامي دستوراتي كه به اجزاي كامپيوتر و تجهيزات جانبي آن داده ميشود را زير نظر دارد.
با مهر آريا همراه باشيد تا شما را با زيمنس cpu در اين مقاله بيشتر آشنا كنيم.

به طور كلي cpu را به چه عنوان مي توان شناخت؟
از cpu به عنوان مغز كامپيوتر ياد مي شود. واحد مركزي است كه به نوعي عنصري حياتي تلقي مي شود و تمامي محاسباتي كه در اجزاي كامپيوتر و لوازم جانبي آن در راه رخ دادن است مديريت ميكند و همچنين زير نظر دارد.
بدون وجود اين مركز در كامپيوتر ها، سيستم روشن نخواهد شد و حتي قابل استفاده نيز نخواهد بود.

واحد هاي پردازش مركزي تمامي داده هاي قسمت هاي مختلف كامپيوتر را به هم زمان بررسي و پيگيري مي كند و در اين هنگام ممكن است عملكرد دستگاه كمي كند شود و حتي گاهي در صورت افزايش يافتن حجم كاري شما به طور كلي سيستم شما از كار نيز بيوفتد. پس در انتهاي تمامي اين مطالب تا اين جا دريافتيم كه اين قطعه از مهم ترين بخش هاي هر سيستمي كه شما ملاحظه مي كنيد اسن و حياتي ترين وظيفه را نيز بر عهده دارد.

اسكالانس زيمنس
يكي از محصولات شركت زيمنس، اسكالانس زيمنس است كه به منظور اتصال تجهيزات صنعتي مورد استفاده قرار گرفته است. اين سوئيچ ها از طريق رابط‌هايي قابليت پيكربندي را فراهم ميكنند.
براساس گزارشاتي كه زيمنس داده است اين محصول در جاهايي مثل كارخانه هاي شيميايي، سدها، مخابرات، سامانه هاي ترابري، كشاورزي، زير ساخت هاي حساس و مواردي از اين قبيل مورد استفاده قرار ميگيرد.

بريكر زيمنس
زيمنس از بزرگ ترين شركت و برند هاي آلماني مي باشد كه مركز مديريت آن در مونيخ است و با بهره مندي از خلاقيت فراوان خود نيز توانسته محصولات و تجهيزاتي مطابق با نياز روز هر مشتري را طراحي و توليد كند و در همين راستا نظر مشتريان زيادي را به خود جلب كرده است.
كليد هوايي زيمنس يكي ديگر از محصولات ما مي باشد.

 پاور ساپلاي زيمنس
پاور ساپلاي زيمنس كه يكي از شركت ها و برند هاي آلماني است با استفاده از خلاقيت خود توانسته است محصولاتي در باب نياز مشتريان خود طراحي و تهيه كند و در هنين راستا توانسته است توجه بسياري از افراد را به خود جلب كند.

پوزيشنر زيمنس
كمپاني زيمنس يكي از بزرگ ترين ششركت ها و برند هاي آلماني است كه مركز مديريت آن در مونيخ است و با بهره مندي از خلاقيتش توانسته است محصولات و تجهيزاتي مطابق با نياز روز هر مشتري را طراحي و توليد كند و در همين راستا طرفداران  زيادي را به خود جلب كرده است.
يكي از تجهيزات طراحي و ساخته شده در اين كمپاني پوزيشنر زيمنس است كه اگر شما قصد تهيه و خريداري پوزيشنر زيمنس هستيد، پس مهر آريا را در اين مقاله همراهي كنيد.

 ترانسيمتر زيمنس
زيمنس يك شركت آلماني است كه در برلين ك مونيخ مركز مديريت آن بنا نهاده شده است و با خلاقيت هاي خود توانسه است لوازم و تجهيزات مورد نياز هرگونه مشتري را طراحي كند و در اين راستا يكي از ايده آل ترين برند هاي شناخته شده است. زيمنس اكنون در حوزه‌هايي همچون صنعت، انرژي، سلامت و زيرساخت و صنايع شهري فعاليت دارد.

 درايو G120 زيمنس
درايو G120 زيمنس برندي آلماني است كه تا به امروز به دليل كيفيت در تجهيزات تهيه كننده قطعات و همچنين طراحي توانسته است توجه بسياري را به سمت خود جلب كند و براي خود رقيب مي طلبد.
قطعات بسياري هستند كه اين شركت آن ها را طراحي و توليد كرده است كه يكي از اين قطعات را ميتوان درايو  G120 دانست.

 درايو زيمنس
براي تنظيم دور الكتروموتورها از وسيله و دستگاهي به عنوان درايو زيمنس استفاده ميشود.
اين دستگاه‌ ها به توسط برند ها و شركت هاي گوناگوني تهيه و توليد ميشوند. اگر شما نيز به دنبال بهترين گزينه براي انتخاب هستيد، ما به عنوان تيمي با تجربه در اين راستا به شما اين محصول را پيشنهاد خواهيم كرد.

 رله حفاظتي زيمنس
برند آلماني زيمنس چندين و چند سال است كه با بكار گرفتن خلاقيت هاي منحصر به فرد خود توانسته است محصولاتي با توجه به نياز هاي روز انسان ها طراحي و توليد كند و در اين راستا با پيشرفت بسياري نيز رو به رو بوده است.

 زيمنس HMI
زيمنس HMI كوتاه شده و مخفف يك واژه ي لاتين است كه اشاره اي به رابطي بين انسان و ماشين دارد. HMI يكي نمايشگر است كه قابل برنامه ريزي است و به كمك آن ميتوان پارامتر هاي دستگاه هاي صنعتي همانند پي ال سي و اينورتر  را مشاهده كرد و يا حتي آنها را تغيير داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۱:۳۵ توسط:طراح نت موضوع: نظرات (0)